Biznesa augstskola Turība - Komunikācijas un sabiedrisko attiecību vadība - Prof. bak. studijas

Komunikācijas un sabiedrisko attiecību vadība
Uzņemšana:Uzņemšana 2024./25. gadā
Ieraksts atjaunots:2024-12-11
Programmas veidsProfesionālā bakalaura studiju programma - 6. LKI (1. cikls, programma ar kodu 42)
GrādsProfesionālais bakalaurs komunikācijas un sabiedrisko attiecību vadībā
Profesionālā kvalifikācijaSabiedrisko attiecību vadītājs (6. PKL) Standarts / kvalifikācijas prasības
Izglītības dokuments Profesionālā bakalaura diploms un augstākās profesionālās kvalifikācijas diploms;
Licence / akreditācijaStudiju virziens akreditēts līdz 28.10.2027.
Programmas kods42342
 
Ilgums4 gadi (pilna laika), 4,3 gadi (nepilna laika)
Studiju veidsPilna laika/Nepilna laika
Izglītības ieguves formaKlātiene; Neklātiene
Kredītpunkti160
Kredītpunkti ECTS240
Mācību valodalatviešu (LV)
Mācību/studiju maksa2820 EUR gadā (dienas); 2520 EUR gadā (vakara), 2420 EUR gadā (neklātiene) (2024./25.)
 
Programmas aprakstsKomunikācijas un sabiedriskās attiecības ir joma, kurā nepieciešamas daudzpusīgas teorētiskās zināšanas un prakse sabiedriskajās attiecībās, sociālajā psiholoģijā, digitālajā mārketingā, mediju vidē, reklāmā, uzņēmējdarbībā, kā arī radošo industriju darbībā (foto, video, audio, mūzikas menedžments, pasākumu producēšana, u.c.).

Studijas sniedz iespēju apgūt padziļinātas zināšanas sabiedriskajās attiecībās un ar tām saistītajās jomās – komunikācijas zinātnē, digitālajā mārketingā, vizuālajā komunikācijā, reklāmā, sociālajā psiholoģijā, vides komunikācijā, uzņēmējdarbībā, kā arī gūt ieskatu radošo industriju darbībā.

Studiju programma “Komunikācijas un sabiedrisko attiecību vadība” sagatavo komunikācijas nozares profesionāļus un sabiedrisko attiecību speciālistus, kas ne tikai spēj realizēt publicitātes pasākumus un komunikācijas kampaņas, bet arī ir kompetenti izveidot veiksmīgu uzņēmuma komunikācijas stratēģiju, uzstāties auditorijas priekšā un prasmīgi rīkoties krīzes situācijās, nodrošinot komunikāciju ar dažādām ietekmes pusēm.

Studiju programmas galvenie uzsvari:

zīmolvedība un krīžu komunikācija,
integrētās un digitālās komunikācijas kampaņas,
digitālais un influenceru mārketings,
radošās industrijas un multimediji (foto, video, audio),
mākslīgais intelekts.

Turībā studiju laikā liela nozīme ir praktisko iemaņu apguvei – jau pirmajā kursā studenti īsteno publicitātes pasākumus un veic dažādus sabiedrisko attiecību uzdevumus prakses laikā. Programmas ietvaros praksi iespējams veikt lielākajās komunikācijas nozares aģentūrās. Sabiedrisko attiecību studenti varēs iegūt pieredzi, praktizējoties gan valsts pārvaldē, pašvaldībās, gan uzņēmumos un organizācijās.

Studiju laikā komunikācijas radošajā telpā “DigiCom” studentiem ir iespēja apgūt un praktizēt multimediju prasmes, izmantojot tās moderno aprīkojumu. Tāpat programma piedāvā veikt praksi visplašākā spektra Latvijas un ārvalstu uzņēmumos, kā arī organizācijās.

Programmas mācību spēku veido talantīgi un harizmātiski komunikācijas speciālisti, kuri ir aroda profesionāļi un praktizē savas zināšanas Latvijā vadošajos komunikācijas uzņēmumos. Tāpat studiju laikā vieslekciju ietvaros būs iespējams uzzināt nozaru ekspertu pieredzi un padomus, kā arī doties mācību ekskursijās uz uzņēmumiem un organizācijām.

PROGRAMMAI “Komunikācijas un sabiedrisko attiecību vadība” IR PIEEJAMA ARĪ SPECIALIZĀCIJA, TAČU SPECIALIZĀCIJAS IZVĒLE NAV OBLIGĀTA – VAR STUDĒT VISPĀRĒJĀ PROGRAMMĀ.

Specializācijā “Digitālā komunikācija”, papildus pamata programmai, tiek īstenoti seši studiju kursi:

Digitālā komunikācija - viss par un ap esošo digitālo vidi;
Influenceru mārketings - par stratēģijām, tendencēm, elementiem un labākajiem Latvijas un pasaules piemēriem;
Digitālās komunikācijas satura veidošana - studentiem tiks mācīts gan satura mārketings, gan dažādi rīki kā saturu visatbilstošāk integrēt digitālajā vidē;
Digitālās komunikācijas kampaņas – par kampaņām un to, kā veiksmīgāk tās organizēt;
Digitālās komunikācijas psiholoģija – kursā tiks runāts par auditoriju uzvedību un cilvēku digitālās vides lietošanas iezīmēm: digitālās lasīšanas paradumiem, krāsām un to ietekmi, reakcijām uz tekstu, video un citiem materiāliem, utt;
Multimediji.


Karjeras iespējas

Sabiedrisko attiecību vadītājs uzņēmumā, valsts vai pašvaldības iestādē;
Komunikācijas vadītājs uzņēmumā, valsts vai pašvaldības iestādē;
Komunikācijas projektu vadītājs;
Sabiedrisko attiecību vai reklāmas aģentūras īpašnieks un vadītājs.
Programmas mājaslapawww.turiba.lv/lv/uznemsana/studiju-programmas-1/bakalaura-programmas/sabiedriskas-attiecibas-1
Iepriekšējā izglītība, prasībasVidējā izglītība, CE latviešu valodā, svešvalodā (angļu, vācu, franču vai krievu) un matemātikā.
Aktuālā informācijaUzņemšanas noteikumi studiju programmās 2025./2026. gadā: lasīt šeit

2024. gada 18. janvārī Starptautiskā kosmetoloģijas koledža (SKK) ir pievienota Biznesa augstskolai Turība (BAT), kļūstot par BAT Veselības aprūpes nodaļu.
Augstskola
Iestādes tips:Lietišķo zinātņu universitāte
Graudu iela 68, Rīga, LV-1058
Tel:67622551, 67622333
E-pasts:turiba@turiba.lv; sic@turiba.lv  www.turiba.lv
Aktuālā informācija:Uzņemšanas noteikumi studiju programmās 2025./2026. gadā: lasīt šeit

2024. gada 18. janvārī Starptautiskā kosmetoloģijas koledža (SKK) ir pievienota Biznesa augstskolai Turība (BAT), kļūstot par BAT Veselības aprūpes nodaļu.