Biznesa vadības koledža - Mārketings un tirdzniecība - 1. līm. prof. studijas

Mārketings un tirdzniecība
Uzņemšana:Ziemas uzņemšana 2024./25. gadā
Ieraksts atjaunots:2024-11-08
Programmas veids1.līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programma - 5. LKI (īsais cikls, programma ar kodu 41)
Profesionālā kvalifikācijaTirgvedības speciālists (5. PKL); Tirdzniecības speciālists (5. PKL)
Izglītības dokuments Īsā cikla profesionālās augstākās izglītības diploms;
Licence / akreditācijaStudiju virziens akreditēts līdz 20.05.2027.
Programmas kods41342
 
Ilgums2,5 gadi
Studiju veidsNepilna laika
Izglītības ieguves formaTālmācība
Kredītpunkti88
Kredītpunkti ECTS132
Mācību valodalatviešu (LV)
Mācību/studiju maksa945 EUR semestrī (2024./25.)
 
Programmas aprakstsZiemas uzņemšana 2024./25. gadā: pieteikšanās un dokumentu iesniegšana no 04.11.2024. līdz 31.03.2025.

Iegūstamā kvalifikācija: Tirgvedības speciālists vai Tirdzniecības speciālists.

Studiju programma «Mārketings un tirdzniecība» ir piemērota:

tiem, kas vēlas veiksmīgāk pārdot savus produktus;
tiem, kas vēlas veidot karjeru mārketinga un pārdošanas jomā;
tiem, kas vēlas izprast kā darbojas tirgus pieprasījuma un piedāvājuma likumi;
tiem, kam nepieciešama kvalitatīva augstākā izglītība, bet ir iespēja studēt tikai neklātienē.

Mārketinga, tirdzniecības un tirgvedības studijas

Studiju programmas mērķis ir sagatavot lokāli un starptautiski darba tirgū konkurētspējīgus pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības un profesijas standarta prasībām atbilstošus, konkurētspējīgus tirgvedības un tirdzniecības speciālistus, kuri, apguvuši padziļinātas zināšanas par tirgus tendencēm un pētījumiem, demonstrē prasmes tirgvedības un tirdzniecības stratēģiju īstenošanā, produktu/pakalpojumu virzīšanā un to atpazīstamības veidošanā, izmantojot kā tradicionālus, tā digitālus mārketinga un tirdzniecības organizēšanas instrumentus.

Par studiju procesu un iespējām pēc studijām

Augstākā izglītība mārketingā un tirdzniecībā – akreditēta tālmācības studiju programma nodrošina vispārīgo teorētisko menedžmenta teoriju, mārketinga, organizācijas un klientu psiholoģijas zināšanu bāzi, kas dod iespēju turpmākajā studiju gaitā modelēt un veidot priekšstatus par dažādām saskarsmes, vadības, komunikācijas un citu teoriju praktisko sasaisti ar reālām situācijām dažādās organizācijās. Studiju procesā iekļautajā prakses laikā, studenti nostiprināt nepieciešamās zināšanas un prasmes izvēlētajā specialitātē – tirgvedībā vai tirdzniecībā. Mārketinga plānošanas un reklāmas, starptautiskā mārketinga un tirdzniecības, menedžmenta, organizāciju psiholoģijas, tiesību zinātņu un ekonomikas studiju kursu apguve veido pamatu turpmākās profesionālās izglītības iespējām Latvijas un ārzemju augstskolās.

Studiju procesā iegūtās zināšanas un prasmes ļaus absolventiem strādāt kā mārketinga vai pārdošanas speciālistiem / tirgvedības vai tirdzniecības speciālistiem, īstenojot un plānojot mārketinga un pārdošanas aktivitātes, sekot līdz to izpildes efektivitātei, kā arī uzsākt sekmīgu karjeru jebkurā tautsaimniecības jomā.
Programmas mājaslapawww.bvk.lv/studiju-programmas/marketings-un-tirdznieciba
Iepriekšējā izglītība, prasībasVidējā vai vidējā profesionālā izglītība, CE latviešu valodā, matemātikā un svešvalodā (vai starptautiskā testa vērtējums svešvalodā)
Aktuālā informācijaUzņemšanas noteikumi studiju programmās 2025./2026. gadā: lasīt šeit
Koledža
Iestādes tips:Koledža
Nosaukums izglītības iestāžu reģistrā:Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Biznesa vadības koledža"
Alberta iela 13, Rīga, LV-1010
Tel:67803261; 28651242
E-pasts:bvk@bvk.lv  www.bvk.lv
Aktuālā informācija:Uzņemšanas noteikumi studiju programmās 2025./2026. gadā: lasīt šeit