Ekonomikas un kultūras augstskola - Datorspēļu dizains - Bak. studijas
Datorspēļu dizains
Status:Jauna programma!
Uzņemšana:Ziemas uzņemšana 2024./25. gadā
Ieraksts atjaunots:2024-11-08
Programmas veids | Bakalaura studiju programma - 6. LKI (1. cikls, programma ar kodu 43) | |
Grāds | Humanitāro zinātņu bakalaurs dizainā | |
Izglītības dokuments | Bakalaura diploms; | |
Licence / akreditācija | Studiju virziens akreditēts līdz 18.01.2030. | |
Programmas kods | 43214 | |
  | ||
Ilgums | 3 gadi (pilna laika), 3,5 gadi (nepilna laika) | |
Studiju veids | Pilna laika/Nepilna laika | |
Izglītības ieguves forma | Klātiene | |
Kredītpunkti | 120 | |
Kredītpunkti ECTS | 180 | |
Mācību valoda | latviešu (LV) | |
Mācību/studiju maksa | 1350 EUR semestrī (pilna/ nepilna laika) (2024./25.) | |
  | ||
Programmas apraksts | Ziemas uzņemšana 2025. gadā (nepilna laika studijās - uzņemšanai vēlākos posmos): pieteikšanās un dokumentu pieņemšana no 06.01.2025. līdz 28.02.2025. Studiju programmas mērķis ir sagatavot dizainerus, kuriem piemīt daudzpusīgas zināšanas par spēļu dizainu un mākslu, specifiskas prasmes datorspēļu izstrādē un tehnoloģijās, un kompetences, kas ļauj būt konkurētspējīgiem darba tirgū Latvijā un starptautiski, kā arī veikt radošo darbību pašnodarbinātā statusā. Galvenie uzdevumi šī mērķu sasniegšanai ir: nodrošināt studiju procesu, kas atbilst normatīvo aktu un darba tirgus prasībām, kā arī studentu centrētai pieejai augstākajā izglītībā; nodrošināt studentu zināšanas un kompetences par datorspēļu dizainu un izstrādi; nodrošināt un attīstīt praktisko darbību un māksliniecisko jaunradi studiju programmā; nodrošināt mācībspēku kvalifikāciju dizainā un pētnieciskajā un mākslinieciskās jaunrades jomā; nodrošināt un attīstīt infrastruktūru un materiāli tehnisko bāzi atbilstoši studiju programmas īstenošanas vajadzībām; attīstīt starptautisko sadarbību ar radniecīgām augstākās izglītības iestādēm, uzņēmumiem un organizācijām. Studiju kursi OBLIGĀTĀ DAĻA Ievads dizaina studijās Ievads datorspēļu industrijā (pasniegts angliski) Datorspēļu māksla un datorgrafika Datorspēļu dizaina un izstrādes pamati (pasniegts angliski) Spēļu programmēšana Koloristika Kompozīcija Tēlu dizains/anatomija 2D animācija 2D datorspēļu programmēšana un prototipēšana 3D animācija un modelēšana (pasniegts angliski) 3D datorspēļu programmēšana un prototipēšana Paplašinātā realitāte Programmatūras izstrādes projektu vadīšana Audio dizains (pasniegts angliski) Darba, vides un civilā aizsardzība Pētniecības darba organizācija Lietišķā saskarsme un profesionālā ētika Projekta darbs Studiju darbs IEROBEŽOTĀ IZVĒLE Uzņēmējdarbības pamati Uzņēmējdarbības tiesiskais regulējums Digitālais mārketings Intelektuālā īpašuma tiesības Mākslīgais intelekts Mobilo aplikāciju izstrāde (Android) Mobilo aplikāciju izstrāde (iOS) Filozofija Pasaules mākslas vēsture Socioloģija Runas un prezentēšanas māksla Zīmēšana Gleznošana Profesionālā svešvaloda I Profesionālā svešvaloda II (vācu, latviešu (ārvalstu studentiem)) Noslēguma pārbaudījums Sekmīgi izstrādāts un aizstāvēts bakalaura darbs. Pēc sekmīgas studiju programmas apguves absolventam ir: Zināšanas dizaina un specializēti datorspēļu dizaina jēdzienos un teorijas; datorspēļu dizaina mūsdienu attīstības tendencēs; datorspēļu dizaina pamatnostādnēs, tehnoloģijās un programmatūrā; par profesionālās ētikas principiem datorspēļu dizainā; Prasmes: izvēlēties datorspēļu dizaina izstrādes metodes, mākslinieciskos paņēmienus un programmatūru; pamatot datorspēles izmantotos tēlus, stāstus, spēlējamību, stratēģiju un koncepciju; izstrādāt datorspēli atbilstoši radītajai koncepcijai; sagatavot datorspēles dizaina dokumentāciju; analizēt datorspēles mērķauditoriju, izstrādes laika posmu, budžetu un mārketinga komunikāciju; patstāvīgi organizēt savu darbu; strādāt komandā ar citiem profesionālo nozaru speciālistiem; Kompetence (analīze, sintēze, novērtēšana): patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt nepieciešamo informāciju; piedāvāt radošus risinājumus konstatētajām problēmām datorspēļu dizaina jomās; izmantot dažāda veida informāciju lēmumu pieņemšanā datorspēļu izstrādes laikā. |
|
Programmas mājaslapa | www.augstskola.lv/?parent=756&lng=lva |
|
Iepriekšējā izglītība, prasības | 1)Vidējā izglītība. Personām, kuras vidējo izglītību ieguvušas no 2004.gada: CE latviešu valodā; CE svešvalodā; CE matemātikā. Personām, kuras vidējo izglītību ieguvušas pirms 2004.gada vai atbrīvotas no CE kārtošanas, kā arī personām, kuras vidējo izglītību ieguvušas ārvalstīs: CE vai atzīme latviešu (valsts) valodā; CE vai atzīme svešvalodā; CE vai atzīme matemātikā. 2) Īsā cikla (1. līmeņa) profesionālā augstsākā izglītība radniecīgā jomā (studijām vēlākos posmos). |
|
Aktuālā informācija | Uzņemšanas noteikumi studiju programmās 2024./2025. gadā: lasīt šeit |
Augstskola
Iestādes tips:Lietišķo zinātņu augstskola
Pērnavas iela 62, Rīga, LV-1009
Tel:20009053; 28451040
E-pasts:sic@eka.edu.lv www.eka.edu.lv