Rīgas Tehniskā universitāte - Mācību procesa īstenošana speciālās izglītības programmās - Pedagogu B programmas
Mācību procesa īstenošana speciālās izglītības programmās
Norises vieta(s) vai fakultāte(s):
Ieraksts atjaunots:2024-03-07
Programmas veids | Pedagogu profesionālā pilnveide - ar sertifikātu | |
Izglītības dokuments | IZM saskaņots sertifikāts; | |
Licence / akreditācija | Vairāk par licencēšanu/akreditāciju lasīt šeit | |
  | ||
Ilgums | 80 stundas | |
Izglītības ieguves forma | Klātiene | |
Mācību valoda | latviešu (LV) | |
Mācību/studiju maksa | 259 EUR. LIZDA biedriem cena ar atlaidi - 246,05 EUR (2024.g.) | |
  | ||
Programmas apraksts | Mērķauditorija: vispārējās izglītības pedagogi, kuri plāno īstenot speciālās izglītības programmas izglītojamiem ar mācīšanās traucējumiem un/vai garīgās attīstības traucējumiem. Programmas apraksts: pedagogu profesionālās pilnveide kursu programmā tiek iekļauti nozīmīgākie speciālās izglītības programmas īstenošanas aspekti bērniem ar mācīšanās traucējumiem un garīgās attīstības traucējumiem jaunā kompetencēs balstītā mācību satura īstenošanas aspektā. Pie tiem pieder speciālās izglītības vajadzību izpausmes un to apzināšana, pedagoģiskās atbalsta sistēmas darba organizācija un saturs, izglītības procesa individualizācija kopsakarībā ar konkrētajām speciālo izglītības vajadzību izpausmēm. Programmas īstenošanas procesā kursu dalībniekiem tiek nodrošinātas iespējas iegūt zināšanas par garīgās attīstības traucējumu un mācīšanās grūtību psihosociālajām pazīmēm, izpratni par speciālās izglītības didaktikas sistēmu, prasmi izmantot attīstības traucējuma pedagoģiski psiholoģiskās diagnosticēšanas metodes speciālo vajadzību pazīmju diferencēšanā, prasmi īstenot mācību stratēģijas un tehnoloģijas kopsakarībā ar bērna attīstības īpatnībām un nodrošināt individualizētu izglītības procesu, izpratni par individuālo izglītības programmas apguves plāna izstrādi un izvērtēšanu. Plānotie rezultāti: zināšanas par garīgās attīstības traucējumu un mācīšanās grūtību psihosociālajām pazīmēm, izpratne par speciālās izglītības didaktikas sistēmu, prasmes izmantot attīstības traucējuma pedagoģiski psiholoģiskās diagnosticēšanas metodes speciālo vajadzību pazīmju diferencēšanā, prasmes īstenot mācību stratēģijas un tehnoloģijas kopsakarībā ar bērna attīstības īpatnībām un nodrošināt individualizētu izglītības procesu. |
|
Aktuālā informācija | Uzņemšanas noteikumi studiju programmās 2025./2026. gadā: lasīt šeit |
Augstskola
Iestādes tips:Zinātnes universitāte
Ķīpsalas iela 6A, Rīga, LV-1048
Tel:67089333; 27089999
E-pasts:info@rtu.lv; rtu@rtu.lv www.rtu.lv
Norises vieta(s) vai fakultāte(s):
RTU Liepājas akadēmijas Mūžizglītības centrs Lielā iela 14, Liepāja, 428 telpa (4. stāvs), LV-3401 Tel:63407750; 29421950 E-pasts:min.info@liepu.lv min.liepu.lv |