Rīgas Stradiņa universitāte - Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība - Prof. mag. studijas

Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība
Uzņemšana:Uzņemšana 2025./26. gadā
Ieraksts atjaunots:2025-01-01
Programmas veidsProfesionālā maģistra studiju programma - 7. LKI (2. cikls, programma ar kodu 47)
GrādsProfesionālais maģistrs uzņēmējdarbības vadībā
Profesionālā kvalifikācijaOrganizācijas vadītājs (7. PKL) Standarts / kvalifikācijas prasības
Izglītības dokuments Profesionālā maģistra diploms un augstākās profesionālās kvalifikācijas diploms;
Licence / akreditācijaStudiju virziens akreditēts līdz 25.11.2027.
Programmas kods47345
 
Ilgums1,5 gadi personām ar profesionālo bakalaura grādu, augstāko profesionālo izglītību vadības zinībās, ekonomikā, komerczinībās un tiesībās vai 2 gadi (ar akadēmisko grādu)
Studiju veidsPilna laika
Izglītības ieguves formaKlātiene
Kredītpunkti ECTS90 vai 120
Mācību valodalatviešu (LV)
Mācību/studiju maksaRSU budžets vai par maksu: 2550 EUR gadā (2024./25.)
 
Programmas aprakstsStudiju programmas mērķis

Sagatavot augsti kvalificētus speciālistus starptautisko attiecību zinātnes jomā, kuri spēs veikt zinātniskus pētījumus, lai tos izmantotu praktiskajā darbā, analizējot un novērtējot starptautiskos procesus globālā un reģionālā līmenī.

Iegūtās zināšanas
- Mārketinga un vadības zinātnes teorijas, to vēsturiskā attīstība un jaunākās tendences
- Padziļinātas zināšanas par būtiskākajiem starptautiskā mārketinga un vadības zinātnes aspektiem
- Izpratne par mārketinga un vadības zinātnes teorētisko konceptu un likumsakarību praktiskajām izpausmēm
- Kritiski analizēt procesus starptautiskajā ekonomikā, mārketingā un starptautiskās uzņēmējdarbības organizācijā un vadībā

Iegūtās prasmes
- Veikt augsti kvalificētas profesionālas funkcijas, prast analizēt zinātnisko literatūru, formulēt problēmas, īstenot kvalitatīvus un kvantitatīvus pētījumus un piedāvāt problēmas risinājuma variantus
- Argumentēti diskutēt par aktuālajām starptautiskās ekonomiskās politikas, mārketinga un uzņēmējdarbības vadīšanas problēmām
- Pielietot teorētiskās zināšanas un izmantot iegūtās iemaņas praktiskajā darbībā, risinot starptautiskā mārketinga un biznesa vadības problēmas.
Programmas mājaslapawww.rsu.lv/studiju-programma/starptautiska-marketinga-un-biznesa-vadiba-0
www.rsu.lv/studiju-programma/starptautiska-marketinga-un-biznesa-vadiba
Iepriekšējā izglītība, prasības1) Pirmā cikla profesionālā augstākā izglītība, augstākā profesionālā izglītība vadības zinībās, ekonomikā, komerczinībās un tiesībās (studiju ilgums 1 gads un 6 mēneši jeb trīs semestri) vai
2) Pirmā cikla augstākā izglītība vadības zinībās, ekonomikā, komerczinībās vai tiesībās un vismaz divu gadu darba pieredze uzņēmējdarbībā vai vadītāja amatā (jāiesniedz izvērsts profesionālās darbības apraksts) vai
3) augstākā izglītība, izņemot punktos 1) un 2) minētajās jomās un apliecinājums par apgūtiem ekonomiskajiem un juridiskajiem studiju kursiem vismaz 10 KP / 15 ECTS apjomā, kā arī vismaz 2 gadu darba pieredze uzņēmējdarbībā vai vadītāja amatā.
Aktuālā informācijaUzņemšanas noteikumi studiju programmās 2025./2026. gadā: lejupielādēt šeit
Augstskola
Iestādes tips:Zinātnes universitāte
Dzirciema iela 16, Rīga, LV-1007
Tel:67321321 (Studentu serviss)
E-pasts:rsu@rsu.lv  www.rsu.lv