Rīgas Stradiņa universitāte - Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība - Prof. mag. studijas

Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība
Uzņemšana:Uzņemšana 2024./25. gadā
Ieraksts atjaunots:2024-04-23
Programmas veidsProfesionālā maģistra studiju programma - 7. LKI (2. cikls, programma ar kodu 47)
GrādsProfesionālais maģistrs uzņēmējdarbības vadībā
Profesionālā kvalifikācijaOrganizācijas vadītājs (7. PKL) Standarts / kvalifikācijas prasības
Izglītības dokuments Profesionālā maģistra diploms un augstākās profesionālās kvalifikācijas diploms;
Licence / akreditācijaStudiju virziens akreditēts līdz 25.11.2027.
Programmas kods47345
 
Ilgums1,5 gadi personām ar profesionālo bakalaura grādu, augstāko profesionālo izglītību vadības zinībās, ekonomikā, komerczinībās un tiesībās vai 2 gadi (ar akadēmisko grādu)
Studiju veidsPilna laika
Izglītības ieguves formaKlātiene
Kredītpunkti60 vai 80
Kredītpunkti ECTS90 vai 120
Mācību valodalatviešu (LV)
Mācību/studiju maksaRSU budžets vai par maksu: 2550 EUR gadā (2024./25.)
 
Programmas aprakstsStudiju programmas mērķis

Sagatavot augsti kvalificētus speciālistus starptautisko attiecību zinātnes jomā, kuri spēs veikt zinātniskus pētījumus, lai tos izmantotu praktiskajā darbā, analizējot un novērtējot starptautiskos procesus globālā un reģionālā līmenī.

Iegūtās zināšanas
- Mārketinga un vadības zinātnes teorijas, to vēsturiskā attīstība un jaunākās tendences
- Padziļinātas zināšanas par būtiskākajiem starptautiskā mārketinga un vadības zinātnes aspektiem
- Izpratne par mārketinga un vadības zinātnes teorētisko konceptu un likumsakarību praktiskajām izpausmēm
- Kritiski analizēt procesus starptautiskajā ekonomikā, mārketingā un starptautiskās uzņēmējdarbības organizācijā un vadībā

Iegūtās prasmes
- Veikt augsti kvalificētas profesionālas funkcijas, prast analizēt zinātnisko literatūru, formulēt problēmas, īstenot kvalitatīvus un kvantitatīvus pētījumus un piedāvāt problēmas risinājuma variantus
- Argumentēti diskutēt par aktuālajām starptautiskās ekonomiskās politikas, mārketinga un uzņēmējdarbības vadīšanas problēmām
- Pielietot teorētiskās zināšanas un izmantot iegūtās iemaņas praktiskajā darbībā, risinot starptautiskā mārketinga un biznesa vadības problēmas.
Programmas mājaslapawww.rsu.lv/studiju-programma/starptautiska-marketinga-un-biznesa-vadiba-0
www.rsu.lv/studiju-programma/starptautiska-marketinga-un-biznesa-vadiba
Iepriekšējā izglītība, prasības1) Augstākā izglītība - profesionālais bakalaura grāds, augstākā profesionālā izglītība vadības zinībās, ekonomikā, komerczinībās un tiesībās. Motivācijas eseja un pārrunas par eseju.
2) Augstākā izglītība - akadēmiskais bakalaura grāds vadības zinībās, ekonomikā, komerczinībās vai tiesībās un vismaz 2 gadu darba pieredze uzņēmējdarbībā vai vadītāja amatā (jāiesniedz izvērsts profesionālās darbības apraksts) VAI bakalaura grāds vai augstākā izglītība citā jomā, kuras laikā apgūti vismaz 10 KP apjomā pamata ekonomiskie un juridiskie priekšmeti, kā arī vismaz 2 gadu darba pieredze uzņēmējdarbībā vai vadītāja amatā (jāiesniedz izvērsts profesionālās darbības apraksts). Motivācijas eseja un pārrunas par eseju.
Aktuālā informācijaUzņemšanas noteikumi studiju programmās 2024./2025. gadā: lejupielādēt šeit

No 01.07.2024. Rīgas Stradiņa universitātei ir pievienota Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija (LSPA).
Augstskola
Iestādes tips:Zinātnes universitāte
Dzirciema iela 16, Rīga, LV-1007
Tel:67321321 (studentu serviss)
E-pasts:rsu@rsu.lv  www.rsu.lv